søndag, juli 06, 2008

Juli-sokker på gang - endelig!

Det tok sin tid å bli ferdig med JUNI-sokkene, så jeg føler jeg er litt på utur med juli-sokkene allerede. Men nå er jeg endelig igang!!
Denne måneden er det Better Than Booties Baby Socks fra Knitting Daily vi skal strikke. Småstrikk - rett og slett.

Det er egentlig litt OK med en liten månedssokk, for denne måneden er det en kjempekuul bonussokk "Mary Jane slippers" som jeg har veldig lyst å få strikket også :-) Vi får se ann været i ferien, blir det mye strikkevær er sjansen stor for at jeg rekker det :-)

Ut fra oppskriften på Baby Booties'ene skal det kunne bli hele 3 par sokker av et eneste nøste - så jeg tenkte det var en grei måte å få brukt litt rester av Baby-ull fra tidligere småstrikk-prosjekter. Men pinne nr 2! det kan bli litt slitsomt - for det er så lite å holde i.... Men sokker i lys rosa skal det nå bli ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails