mandag, oktober 27, 2008

Oktober-sokker og snart november...

Det har vært litt stille på bloggfronten den siste tiden, men det strikkes litt likevel.

Jeg har startet på oktobersokkene (litt sent), og de er skikkelig artige å strikke. Mønsteret heter Flutter by socks - og jeg strikker de i Silja garn (som så ofte før!) på pinne 2,5m.
Fargevalget er knall - med garn i sterke farger med mange sjateringer. Så dette blir nok noen skikkelig gla'sokker!


Men vi har også fått hint om novembersokkene... Det blir litt av en overgang for vi skulle ha garn som passet til pinne nr 8! Litt av et sprang fra pinne 2,5 - så jeg er kjempespent.

Var innom Bestmors Garn på Lambertseter og kjøpte med meg noen nøster av Easy fra Sandnes + strikkepinner nr 8 - jeg tror aldri jeg har strikket på så tykke pinner før.... Kanskje blir det tøfler? Spent er jeg - så nå er det bare å få ferdig "Flutter by Socks" før november er her...

1 kommentar:

  1. Oktobersokkene dine ligner på mine i fargen, selv om det er et annet garn. Godt med sterke farger av og til!

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails