søndag, oktober 26, 2008

Småtterier og julehemmeligheter

Det nærmer seg jul, og det gjør at det blir litt vanskelig å blogge om alt man driver å lager - for noen av tingene skal jo pakkes inn og gis bort til jul...
Selv holder jeg på med en del små-prosjekter - og jeg oppdaget at fargemessig var de ganske så knalle! Tro om det er en trøst for høstmørket....

Litt sokker på gang, mer kjøkkenkluter og brødposer. Og et knallgrønt garn er funnet til en lue. Har ellers funnet flere (litt for mange) fine mønster jeg har lyst å strikke... så nå skulle jeg ønske jeg hadde et ekstra sett med armer...

Men idag fant jeg kjøkkenhåndklær som stod godt til noen av kjøkkenklutene jeg har strikket - så det skal bli fine "gå-bort-gaver" i vinter :-)

Jeg har også omsider funnet et hyggelig stoff å sy poser til turutstyret mitt. Har tegnet mønster til bålkjelen, tallerkener og bestikk. Men syingen får jeg nok ta litt innimellom det andre så jeg blir ferdig med det som skal gis bort til jul først.

Så litt av hvert i puslekurven nå frem til jul... det er koselig det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails