søndag, juli 12, 2009

Du Store Alpakka - som å komme til godtebutikken..

Ja, det er vel egentlig ikke mer å si enn at dagens utflukt ble som en tur til godtebutikken... Jeg tok turen til lagerutsalget til Du Store Alpakka på Jaren idag. Det var ikke store butikken, men fristelsene stod i kø... alt det nydelige garnet i de mest vidunderlige farger - og så utrolig mykt og deilig! Det bare måtte bli noen nøster... bare noen liksom...

Da jeg stod der, grådig og forsynte meg fra garnhyllen kom "mannen" i butikken og lurte på om jeg trengte litt hjelp. God hjelp fikk jeg, og selv om jeg nå sikkert har handlet garn for et år fremover, så kommer de visstnok med et nytt alpakka-ull-garn til høsten som er nylonforsterket og derfor egner seg enda bedre til sokker... Ikke for det jeg tror ikke jeg bør ta meg en ny tur til høsten allerede...

Men det var ikke bare garn de hadde, de hadde også en masse ferdigstrikkede tekstiler i mykt mykt alpakka-garn, i alle de fine fargene... men det stativet greide jeg å gå pent forbi...

Ellers kan jeg anbefale en tur til lagerutsalget - for de hadde også noe garn på tilbud (ikke mye altså) og det beste var at de selvfølgelig hadde inne ALLE fargene av hver sort - så her var det bare å drømme seg bort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails