søndag, februar 06, 2011

Ukens artigste oppdrag

Kommunetøfler og ikke akkurat et par kommunegrå heller!
Neida, de skulle strikkes i kommunevåpen-fargene som er klar gul med et motiv i rødt (men bilde av våpenet kan jeg ikke vise her, for det er visst i strid med reglene)

Oppdraget er et par tovede tøfler i kommunes farger, for å hindre klikk-klakk lyder av sko (du og du!) For sånn kan det jo gå når man skal flytte til nye fine lokaler og gulvene er nye. Da blir det tøfler for å skåne gulvet og dempe lyden...

Da jeg hadde strikket den ene tøffelen - kom jeg skikkelig i påskestemning her. Det er jo sannelig snart påske - og jeg har ikke et eneste påskeprosjekt på gang! Så nå får jeg dukke ned i stikkepermen og se om jeg ikke kan finne noe smått og koselig å strikke til påske for det hører jo med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails