søndag, september 11, 2011

Endelig fredag og den gode fredagsfølelsen

Hørte på radioen på vei til jobb og de lurte på hva som gjorde at fredagene var så bra. De leste opp meldinger fra lytterne og det var alt fra pølselunsj til at det var siste arbeidsdag før helgen.

Min fredag ble også en utrolig hyggelig opptur etter et par travle uker.
Det var endelig en dag uten regn!
På jobben var det vaffler (som det er hver fredag) - det gjør liksom jobb-fredagen bra.
Men så kom jeg hjem fra jobben og fant postkassen stappfull av helgeavisen med A-magasinet (det er avisukas opptur), og en diger pakke!
Jeg visste jo egentlig at den skulle komme, men den kom likevel så gledelig overraskende.
Det var en hyggelig pakke - en ordentlig pakke! - fra Vilma med premie fra hennes blogg-lotteri. Det var liksom da helgen startet her!

For hva kjennetegner en ordentlig pakke? Jo, den er pakket inn for hånd og navnet og adressen er skrevet for hånd. Hele pakken har liksom litt sjarm i seg selv :-) Innholdet følges av en liten hilsen på et kort eller brev, og man skjønner at denne pakken er til DEG!

Det var nesten så jeg ble helt flau her, for pakken som kom rommet så mye, og det var lagt så mye omtanke i innholdet; to herlige nøster garn (som hadde sin historie), et sett lekre firkantede strømpepinner fra KnitPro, et kremmerhus med gammeldagse drops (til pausene jeg måtte huske å ta) og et utrolig hyggelig kort fra Vilma. Alt pakket inn med omtanke og sendt fra Danmark til Norge. Alt dette for å legge igjen en liten kommentar i hennes herlige blogg.
Jeg kan ikke si annet enn TUSEN TAKK Vilma!!

Og skulle du trenge en gledens stund en dag, så må du ta deg en tur innom den fargerike og koselige bloggen til Vilma. Den gjør meg i godt i humør i allefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails