torsdag, september 01, 2011

Ventetid-frustrasjon!

Ja, for hva er vel mer frustrerende eller en test på tålmodigheten når man går rundt å venter på en pakke?! En stor og spennende garnpakke!

Jo, det er ikke å vente på at pakken skal komme Strikk Innom (for det går veldig fort), men at JEG skal få hentet den på Posten!
Det er jo enda verre å vente, når man vet at pakken bare ligger der å venter på MEG!

Men endelig idag ble det tid å stikke innom post-i-butikk og få med seg garnpakken fra Strikk Innom hjem. Deilig silkemyk økologisk alpakka/ull, myk og deilig Rios, 2 hesper deilig Cascade 220 og en "delicious" blanding merinoull/silke i delikat syrin farge.

Jeg får vel bare si - det var så absolutt verdt å vente på!! Men neste gang vil jeg nok ha pakken min rett hjem i postkassen, koste hva det koste vil (ikke hentepakke på posten nei).

2 kommentarer:

  1. Å ja det er spennende å vente på garnpakker. Jeg går også å venter på en pakke fra strikk innom og sjekker mailen annet hvert minutt for å se hvor i landet den befinner seg akkurat nå.
    Mye fint garn i pakken din, det skal bli spennende å se hva det skal bli!

    SvarSlett
  2. Du har vundet søde Babben, send mig din adresse , så kan du igen vente på en garnpakke..klem

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails