søndag, februar 05, 2012

Fargevitaminer

Jeg så det ikke før jeg skulle ta de siste bildene, og legge bort ferdigstrikkede ting. Januars strikkeproduksjon var virkelig et knippe fargevitaminer! Januar har vært rød, rosa og lilla (og litt grå og brun også da..) Her er det Latvian Love (LL Socks), Hearts for my Children og Lang Molundsokk)

Det har blitt noen sokkepar i januar også, men jeg synes det har vært litt vanskelig å få tatt ordentlige bilder i vintermørket. Så nå som det er helg, lyst ute og kommet et dryss med snø ble det litt lettere.

De to siste parene ut er Lang Molundsokk i lillamix og et par med Rough'n Strong Unisex Socks som Bittami har designet.
Dette er par nr 2 med Lang Molundsokk, for det første paret jeg strikket ble "litt" store, så da ville jeg strikke et par til som passet meg. Disse er strikket i VIKING Alpaca Sport - et utrolig deilig garn som er mykt og fast samtidig. Til dette paret gikk det med ca 120g garn, og passer en fot med str 39-40.
Mønstrene får du kjøpt i Bittas Epla-butikk og på Ravelry.

4 kommentarer:

  1. Hei! Har tatt meg en liten runde i bloggen din, og her var det mye fint! Blir så imponert av alle sokkeparene du har strikket. Spesielt disse fargerike sokkene i innlegget her. Heldig den som får varme seg med disse fargeglade sokkene:) Legger meg til som følger jeg:) Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Åååå, så lekre sokker. Særlig fin den effekten i de med hjertene på. :-)

    SvarSlett
  3. Flotte, farrgerike sokker! Men jeg likte godt de ensfargede i posten over også :)

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails